första uppdateringen sen midsommar??

jennifah the queen does it again. har väl insett att bloggning kanske inte riktigt är min grej, och att jag nog mest troligtvis aldrig kommer få fler än 1 läsare per dag ungefär. Men who the fuck cares.
är väl inte riktigt dendär som bloggar för att uppdatera att: "nu är jag kommit hem från skolan", " nu är jag med egil", "nu ska jag se tv och käka delibollar". nja inte riktigt mig känner jag.
men uppdaterar väl när jag orkar. gillar mitt fylleinlägg från midsommar föresten hahah.

precis som varenda gång jag skriver här så är klockan alltid minst 1 på natten, men jag antar väl att jag är nattuggla. slaggade på soffan där ett tag så är inte riktigt så jättetrött för tillfället, men borde nog sova pga att jag ska upp om typ mindre än 6 timmar. chill

imorgon taggas det soprov om japan, vara med min chokladboll och sovaaaa!!!!!! har aldrig varit så trött som jag har denna vecka alltså. men de löser sig, de gör de alltid

kyss och smek, now: ut


saknar turkiet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0