snön är kommen

gick just ut på morgonciggen och insåg att snön har kommit. så nu blir det som jag har lovat, att byta till svagare cigaretter för att sedan sluta röka när detta år är slut. Man känner paniken haha, men har lovat inte bara andra utan mig själv oxå. wish me luck!

Igår åkte jag somsagt lastbil till boden för att leverera en maskin med pappa och zeb, drygt men blev ett besök på donken i lule så det var det värt!! Som jag har längtat efter en mcchicken...
Kom hem kl 6 och gick direkt till sängen och sov i över 12 timmar som var skönt som fan.
Är fortfarande inte helt frisk så blir att vara hemma idag oxå. Ska jobba lite på min teknikuppgift men har inte kommit på vad jag ska ta för uppfinning att skriva om. tips?


hello mr christensen, marry me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0